במה אתה מעוניין? איך אפשר לעזור?

השאר פרטים ונחזור בהקדם או חייג-

050-7451981

052-8800500


    פתיחת מסעדה – דגשים חשובים

    בחרת בעבודה קשה ביותר, שתדרוש ממך כוח פיזי וכוח רצון, והרבה!

    אם ניחנת בהם, אז קבל את ברכת הדרך, והלוואי שתהיה לך הצלחה מרובה.

    תכנון המטבח מתחיל במדידת השטח, תכנון עיצוב המטבח (מיקום נקודות חשמל, מים וגז-כניסת מים וניקוז), ורק אחר כך ניגשים לרכישת הציוד המטבחי , ציוד המתאים לגודל המקום

    אין חובה לרכוש את כל הציוד כציוד חדשי ישנם פריטים שיוכלו לשמש אותך תקופה התחלתית ואף ארוכה, גם אם הם מיד שניה.

    פתרונות יצירתיים יחסכו לך כסף, ויביאו למטבח חכם ונוח לתפעול.  התייעץ עם חברת שחר קור, וקבל עצות זהב-חינם.

    כמות הציוד ומיקומו יקבעו לפי נוחות השימוש, הנדסת אנוש, הבטחת בטיחות המשתמשים בו והסובבים אותו.

    פתיחת מסעדה –  מוצרים איכותיים למטבח שלכם

    יש לוודא התקנת מכשירי אוורור ויניקת אדים-חיבור בטיחותי לגז-לוודא שאספקת החשמל גדולה דייה לתצרוכת כל הציוד הנמצא בעסק, לא היית רוצה שהחשמל "יקפוץ" לך באמצע העבודה. .

    בשעה טובה, הכול מוכן, גייסת כבר את כל העובדים וכל נותני השירותים ? יש לדאוג שהם יתחזקו תחזוקה שוטפת וקבועה את כל מה שקשור למטבח ולציוד שבו.  וזאת לא רק על מנת לשמור על היגיינה, אלא גם על מנת להימנע משרפות הקורות לרוב מהצטברויות שומנים, וכנ"ל בכדי להימנע מתאונות, פגיעה בעובדים ובלקוחות.   יש כמובן גם לדאוג בחשיבות עליונה לכללי היגיינה החלים על כל העובדים במסעדה: לבוש וניקיון אישי, כיסוי שיער הראש וכו'. לאחר שהתחלת לעבוד, דאג בבקשה לניקיון הציוד באופן שוטף. משטחי הנירוסטה: (לא להשתמש באקונומיקה)- נירוסטה היא פלדת אל חלד.  קל מאוד לנקות אותה ואפשר להסתפק במטלית נקייה טבולה במים ונוזל כלים, לאחר ניגוב ראשון יש לנקות שנית במטלית לחה טבולה במים חמים, עד להוצאת הסבון כולו, ולאחר מכן, יש לנגב בשלישית עם מטלית יבשה. והמשטח כחדש. מקררים: בניקוי המקרר יש להיזהר ולא להרטיב את מערכות החשמל הקיימות בו. פעולת הניקוי מתקיימת שהמקרר מנותק מהחשמל, וריק מתכולתו. אין להשאיר את המקרר פתוח לזמן ארוך,  על מנת להימנע מהצטברות של קרח. לאחר הניקוי יש לחברו שוב לחשמל אחרי בדיקה שהוא אומנם יבש.  תנורים: את התנור יש לנקות לעיתים קרובות, ולמנוע בו הצטברות שאריות מזון .

    פתיחת מסעדה – תחזוקה שוטפת של המטבח

    אם תעשו זאת לעיתים קרובות, תמנעו מהצורך בחומרי ניקוי חזקים הפוגעים בסביבה, פוגעים בתנור עצמו, ולרוע המזל פוגעים לעיתים גם בעובדים.   אלה היו דוגמאות מעטות לאופן ניקוי הציוד הנמצא במטבח.   אנו מציעים להקדיש לפעולות אלה זמנים קבועים עד כמה שניתן.  אם תשמור היטב על הציוד, תבוא לבקרינו רק על מנת לשתות איתנו קפה, ולא על מנת לעשות "טרייד אין" או לרכוש ציוד חדש.

    לכל שאלה נוספת, אנחנו כאן.

    אצלנו תמצאו את המוצרים הכי איכותיים

    באיזה מוצר אתה מעוניין?




      שיווק עסקים באינטרנט שיווק עסקים באינטרנט